Зөв хооллолтын пирамид


Та хэр зөв хооллодог вэ? Энэ асуултыг би өөрөөсөө асуух юм бол би мэдэхгүй эсвэл гайгүй зөв хооллодог байхаа л гэж хариулна. Учир нь та зөв хооллолтын талаар тэгтэлээ сайн мэдэхгүй.
Өдөрт 3 удаа хооллодог, өөх тостой хоол бага иддэг, чихэр бага хэрэглэдэг, их иддэггүй , архи дарс хэрэглэдэггүй тийм болохоор би зөв хооллож байгаа гэж хариулах байх. Тэгвэл та зөв хооллож байгаа ээсэхээ шалгана уу.
  1. Манай монголчуудийн ихэнх нь өдөр бүр мах идэж , бас болоогүй ээ зарим хүмүүс өөх тостойг нь шилж иддэг гэж байгаа, уг нь энэ пирамид дээр сард хэрэглэх хүнс гэдэгт мах орж байгаа юм,энэ тэгэхээр буруу хооллолтонд орж байна, 
  2.   Та өдөр бүр буурцагт ургамал иддэггүй, хааяа л иддэг байх  энэ нь өдөр бүр хэрэглэх хүнс гэдэгт орсон байхад би хааяа оруулж хэрэглэдэг,
  3. жимсний тал дээр бол манай орон өөрөө жимс үйлдвэрлэдэггүй бхоор гаднаас экспөртөөр л орж ирдэг жимс хэрэглэнэ.орж ирж байгаа нь дандаа хятад , хятададда сайн чанартай бол яахав санаж даанч тийм биш, эрүүл хооллох гэж байна гээд хятад жимс авч идэх юм бол тэгээд л өвчинөө өөрөө худалдаж авч байна гэсэн үг тиймээс жимс бол иднэ гэдэг худлаа, хааяа харин сайн гэж бодсоноо худалдаад авч иднээ энэ нь бас өдөр тутмын хэрэглээ биш хааяа хэрэглэх бж байгаа бхоор энэ дээр бас асуудалтай,
  4. Хүнсны ногоо бол өдөр бүрийн хэрэглээнд орж байна, үүнийг ч харин өдөр бүр ногоотой хоол иддэг гэхдээ миний хувьд хэрэглэх төрөл нь цөөхөн яагаад гээч манай оронд тариалдаг нь угаасаа хэдхэн төрөл шүү дээ, бас монгол ногоогоо олж авах гэж хөөрхөн шалгалт хийчихнэ, уг нь хүнсний олон төрлийн ногоо хэрэглэх ёстой гэж байгаа юм. ингээд бичээд байвал миний зөв хооллож байна гэсэн бодол нурах тийшээгээ хандаж байгаа юм,
Тэгэхдээ л та энэ хооллолтын пирамид дээр дүгнэлт хийх л хэрэгтэй, Одоо чинь Дэлхийн ихэнх орон эрүүл байх нь зөв хооллолтой шууд хамааралтай гээд хоол хүнсний чанар, ариун цэврийн байдал, зөв зохистой хоололт  дээр анхаарч байхад манай орон хэр анхаардаг юм бол, би сайн мэдэхгүй л байна, Та нар санал хүсэлтээ бичиж ярилцана уу
Эрүүл биед саруул ухаан оршино.

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment